2010. május 3., hétfő

Vettem


Na, vettem egy autót. Ezt.
További képek itt


Megvásároltam életem első autóját. Történelmi számomra ez a picike pillanat. Hosszú nap volt a tegnapi, mert 2x is be kellett mennem érte Pestre, sőt voltak olyan pillanatok, mikor nem is nagyon reménykedtem, hogy egyáltalán, nekem lesz egyszer autóm.
Hazahoztam kitakarítottam és meglepődve tapasztaltam, hogy nem is csináltam rossz üzletet, tetszik az autó.

Csak az urak kedvéért: Peugeot 406
'98 a legjobb év :)
2.0 tdi
90hp
~200Nm
140eKm
klíma
ABS
villanyablak

És jár hozzá egy tonna papír, amit mi gyártottunk tegnap, meg amúgy is. (Fura ez az autóvásárlós iparág.) És még él a remény, hogy a szervízkönyv bejegyzései, nem csak hobbi szinten, rajzpályázat keretein belül kerültek oda.
Norbi, kisvártatva megy a vas vezérléscserére... :)

5 megjegyzés: