2010. május 13., csütörtök

Köznapi

Tegnap LeszFeszt volt. Ha ismersz, tudod hogy fel alá rohangáltam. Ez nálam így megy. Arról már nem is beszélve, hogy Páris Attila kollégám, eléggé odacsapott, szóval hajnalig táncolgattunk is... Fáj a lábam.
És persze kelni kellett, mert munka van, vagymi. (Nem "egyújjas", jó...)
Valahogy arra is rájöttem, hogy unalmas vagyok. Vagy csak öreg bulizni egy jót... vagy rossz helyen akarom elhitetni magammal hogy nekem ez kikapcsolódás...
De ezt a gondolatot gyorsan el is hessegetjük, mert úgysem érdekel senkit, és különben is nőjek már fel végre, ugye.

Sebaj, ma totálszervíz a 406-on, teletank, beleautózunk a naplementébe. Ez jutott nekem.
Mondanám, hogy várom a jelentkezőket hozzá (mert egyedül szar) de félek úgy is fölös.

Megyek, belebújok a papírstócomba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése