2010. május 23., vasárnap

Ez a nap

Felkeltem szombaton.
Zuhany, reggeli, tea. A tea fontos! Huszárral könnyű menetben Sülysáp, ifiirodás kolleginánál taktikai és technikai értekezés az SS-ről. Outsourcing lesz :)

Szép ház, meleg színek, rendezett színes, játékos szobák. Már már mesebeli szobák. Otthon érzetű világos otthon. Berni szobája különösen, mivel nála csak egy PC van meg szekrény, emeletes ágy. Így a vendégeskedő csajoknak nincs más lehetőségük, ágy azonnal. :) Csípem a srácot. Cili csacsog végestem végig. Ő eleven és pezseg, meg sem áll. Örül, izgatott, boldog?
Kellemes terasz, filmbeillő zöldek az előtérben. Jó rajta a szemedet legeltetni, még jobb lett volna belefeküdni a gyepbe.

Zivatar
Vegas crack... rendszerhiba... szenvedés.
Indulás késésben, Gödöllő felé sietősen. Ha taposom sokat eszik a vas.

Irány Pest. Vattacukor illat, meglepően barátságos és meleg találkozás. Felhőtlen beszélgetés, felemelő, feledtető öröm, kacagás, mese.
Buda - zápor, tea, kávé. Beszélgetés, egyetértés. Mikor nem tudjuk mi a jó, mit kéne tenni. Egy régi találkozás, új köntösben. Minden a régi, de minden új.

Tesco, sör - MR3 könnyű hazaút Gödöllőre. Élvezhetően nyugodt út. Meg is éheztem.
Gyros, víz, cigi.

Nagy Adrival irány a Trafó bár már fáradt vagyok, mögöttem sok kilométerrel. De megbeszéltük, hát menjünk le majd lesz valami.
TrafóClub, Bámészkodom: Látszat élet, tánc, zene, látszat csók. Kultúra. vagy nem Írok egy emailt. Jó ha az embernek normális telefonja van, mert így nem normális helyzetekben is használhatja erre arra.

Hiányzik egy ölelés.
A francba

Hazaérek zuhany, kimosom a füstöt magamból. A holnapi Szentmisére gondolok, mely tisztán és mint valami érdekes menedék vár rám. Ezt sem mondtam még soha. Tán, nem is éreztem.

Majd kócos, vizes hajjal, gépelek neked.

Szomorú a nap vége, ki kell bírnom, mert hiányzik egy ölelés.

1 megjegyzés:

  1. Különös, a magyar nyelvben összecseng és egymásból következik ez a két szó: ölés és ölelés. Márai Sándor
    És még egy számomra évek óta fontos kérdés: ölni kell, vagy ölelni kell?
    Hát igen...
    Azok a bizonyos ölelések...

    VálaszTörlés