2010. május 18., kedd

?

mindenki függ valamitől...
én minek vagyok rabja...?

6 megjegyzés:

  1. Feltetelezem onmagadnak. Ha csak nem lettel szent. Utobbinak orulnenk. :) :)

    VálaszTörlés
  2. Sokmindennek. Nekem vannak olyan dolgaim amik ellen évek óta küzdök. Sátániak. De éppen hogy nem önmagamnak vagyok rabja... Szerintem.

    VálaszTörlés
  3. Az ok, hogy bennem van a rabságom, de mi az? Úgy értem, mit hajszolok, amit nem kéne?

    VálaszTörlés
  4. Krisztusi szemszögből:
    én rájöttem, a vágyaim után loholok mindig. ami jó, mármint jo hogy az ember tudja milyen vágyak vannak benne, de ha görcsösen ragaszkodik és el akarja minden áron most és azonnal érni örökké csak rabságban él, mert saját maga akarja irányítani őket és nem hagy időt nekik arra, hogy Jézus odalépjen és betöltse őket. Szal én leggyakrabban ezeket hajszolom, és gyakorlom a türelem erényét:-)
    Talán te is ezeket hajszolod.
    Nem mindig jön minden most azonnal és csakittcsakmost. Az igazi ajándékokra várni kell!

    VálaszTörlés
  5. Sztem tök fontos azt látni, hogy "minden nagyon jól van úgy, ahogy van." És ez már egy ráhagyatkozás, nem görcsös megoldani akarás.

    VálaszTörlés
  6. A gyakorlatban kevés a Krisztus odalép és betölti. Mert elméletben így van, de a gyakorlat más. Nem az a baj hogy türelemmel kell enni, hanem, hogy miért félek attól, hogy csak érzéseket hajszolok. Az elmélet megy azt ismerem, túlzottan is, de a gyakorlatban miért tartok attól, hogy nem is társat keresek, hanem érzést. Pl. egy párkapcsolatban.

    Doma, mindig kedveltem a meglátásaidat, mert alázattal mondod őket, és alázattal látják a világot. Pl.: "Mindig én vagyok a hibás azért, ha rosszul érzem magam" ezt is te mondtad. :)

    VálaszTörlés