2010. június 11., péntek

Ennyit erről

"Világméretű botrány van kibontakozóban, miután egy brit orvosi lap megírta, hogy az Egészségügyi Világszervezet (WHO) tavaly júniusi bejelentése a H1N1 influenza-világjárványról megalapozatlan volt. A WHO illetékes bizottságának munkájában a vírusellenes készítményeket gyártó cégek fizetési listáin szereplő szakértők is részt vettek, a gyógyszercégek degeszre keresték magukat, a brutális influenzajárvány elmaradt. Az ÁNTSZ kitolná a nyakán maradt egymillió vakcina szavatosságát."

Írja az index.hu.
Na ennyit erről. Küldöm mindenkinek aki szereti, meg azoknak akik beoltották magukat!
Hogy mennyire gusztustalan a tömegek pszichológiája. És hogy mennyire nem látnak át egyesek a szitán. Reméljük mindenki csak sóoldatot kapott... Ez lenne a jobbik eset.

5 megjegyzés:

  1. én sem, volt eszed barátom!

    VálaszTörlés
  2. én sem. :-)
    A jobbak soha... :-)

    VálaszTörlés
  3. Ennyi, remelem jol vagy Kislelek!

    VálaszTörlés
  4. Ezek a hisztériák vírusai mindig állatból jöttek, amik fogyaszthatóak is (bizonyos országok mezőgazdaságát prímán tönkre is tudta vágni ez az egész). Volt kergemarhakór, madárinfluenza, most ez sertésinfluenza. Szerintem a következő hallal lesz kapcsolatos :P. Nem tudom hogy fogják megoldani :P, de a gyógyszergyártók kreatívak :D. Sima influenzába, dohányzásban, autóbalesetben külön-külön többen haltak meg mint ebben.
    Ésszel kell élni ebben a világban.
    Szurit én sem kaptam, nem hódolok be a trendeknek :P (max csak annak ami tetszik :P)

    VálaszTörlés