2011. április 19., kedd

nyertem

Tudjátok, miért 10.000 -ért kanyarodok balra...?
.
.
.
Igeeen, igeeeen, ééén één, miért, igeeen....
.
.
.
Mert megtehetem.


...A szart, csak éjjel én voltam a "brfk" nevű szerencsejáték egyik győztese.

Ebben az esetben azonban ismét felmerül bennem az a kérdés, hogy miközben a mélyen tisztelt, a közrend gyakorlati betartatásáért és fenntartásáért felelős szerv engem interjúztat emberi tévedésem miatt, addig például Budapest szívében, a hajógyári szigeten szabad és kb. legalizált drogkereskedelem és drogfogyasztás működik.
Ezt természetesen jobb pillanataiban a sziget még megfejeli egy két eltűnt fiatal hölgy, vagy úr hírével, melyeken a sajtó jobbára rágódik egy két hetet, majd a végtelen feledés homályába vész.

De nyilván egyszerűbb egy senkit, adott esetben engem a fikarcnyi fizetésemmel lehúzni, mint egy egész maffia hálózatot a milliárdjaival.

Nyilván az adott szituációban jól esne megkérdezni az eljáró közrendőr véleményét is mindezekről, de nem teszem, mert hát a fegyelem fontos. Meg azért mégis ő a "biztos Úr". Meg hát, az általam, véletlenül, az éjszaka közepén, az üres úton félrenézett kötelező haladási irány táblám a sziget drogkereskedelménél sokkal de sokkal izgalmasabb a "szolgálunk és védünk" srácoknak.

Félreértés ne essék, ha ismersz pontosan tudod, hogy semmi problémám a társadalmi szabályokkal és azzal a rendszerrel, mely valamely közrendet és közösségi szabályrendet próbál felépíteni egy emberi csoportban.
Csak azt nem értem, miért van az, hogy Gödöllő gyönyörű városában a "Miska és öccse" félék szabadon játszhatják, 5-10-20 millás mercikkel, audikkal, BMW-kel az "aszt teszek amit akarok, bárhol bármikor" játékot közszemlén, büntetlenül....?! S, közben még is én vagyok az, aki fizet egy tévedésért, melyben még a közúti forgalom veszélyeztetésének halvány lepkefingnyi sugallata sem volt fellelhető, miközben a raj arcok centikkel épp még nem járókelőket darálnak le hobbi szinten, minden nap, just for fun....

...Hogy miért utánam jön a szerv, az éjszaka közepén azt fürkészve, hogy idegen helyen, hol rontok el valami apróságot, amiért végre bekapcsolhatja a remek kék- piros villogókat a tetőn és azt mondhassa: "Ádám tudja-e hogy miért állítottuk meg?"

Szóval ma nyertem, mindegy. De véletlenül sem ringatom magam abba a téveszmébe, hogy én nem hibáztam, csak...
erkölcsnek és igazságnak a törvényhez semmi köze, de már mióta.

1 megjegyzés:

  1. :/ a törvény fölött sajnos a pénz áll :(
    Amúgy a KRESZ-ben benne van, hogy ha BMW, Mercedes, Audid van és/vagy 10 milliónál drágább autód, akkor minden esetben neki van elsőbbsége, nem kell indexelnie, és nem állíthatja meg a rendőr, sajnos :P :(
    A rendőrség a kemény fickókkal nem mer kikezdeni, igaz a rendőr hátrányban van akkor ha támadás éri,mert egyből a pisztolyát nem használhatja...

    VálaszTörlés