2011. április 13., szerda

...kísérlet

Olyan ez mint a Láncreakció című örökzöld hollywoodi klasszikusban a nagy és rettentő tudományos fantasztikus kísérlet, melynek óriási világmegváltó hatása lesz az egész emberiségre nézve, ha egyszer sikerül összehozni. Nyilván még sosem sikerült, ez benne a pláne. Aztán miután lefut a sokadik kísérlet a csoda-energiaforrás-reaktor-izé-kütyüvel, valamelyik fehér ruhás tudóskinézetű hegesztő-szemüveges fazon azt mondja: "áhh, még instabil a rendszer, nem működik, FAIL." Persze eközben magát a kísérletet egy hatalmas betonfal mögül merik csak szemlélni, mert nyilván bármelyik pillanatban felrobbanhat és akkor viszi az egész kerületet.

Na ilyen vagyok én, ahogy egy tanult barátom mondta volt: "Ön és közveszélyes", ezt én még tisztelettel kiegészítem Kovács Ákos egy sorával: "Sebzett vagyok és könyörtelen..."

2 megjegyzés:

  1. Utolsó mondatod, sokat szerepelt az én profiljaimban is. Valaki aztán nekem szegezte a kérdést: "Na, s akkor mi van?" És tényleg, mi van? Akkor mindent szabad? ...

    VálaszTörlés
  2. Nem nem ettől még nem szabad többet vagy kevesebbet. Csak szólok mindenkinek, hogy azért vigyázzon velem, én is azt tenném.

    VálaszTörlés