2010. július 29., csütörtök

Reggeli szervíz


Reggel 7.00 felébredek, és valami rémlik abból, hogy tegnap este szeretett ASUS notebookom hálózati csatija az alaplapon (mert, hol máshol) kontakt hibás lett ismét... és miután ebben meg is bizonyosodtam, marha mérges lettem, ezért reggel 7.12 és 7.43 között szétszedtem apró darabokra a notit, megforrasztottam az alaplapon azt a ... csatlakozót, majd összeszereltem. Egy csavar kimaradt, ciki.

Lehet hogy reggeli előtti, notiszerelési rekordot döntöttem.

4 megjegyzés:

  1. nincs is jobb egy reggeli notebookszerelésnél... mi jöhet merészebb ezek után?

    VálaszTörlés
  2. így van ezek után már nincs kihívás a napban :)
    na jó van pert projekt zárás van a cégnél... úgyhogy a végén még Pestre is megyek.

    VálaszTörlés
  3. Legalább egy csavar mindig kimarad... Nekem sokszori szerelés után már van egy maréknyi kimaradt csavar, sokszor már nem is tudom, mi tartja össze.

    VálaszTörlés
  4. Igen en is mindig ezen aggodok, hogy ha megegyszer szet kell szedni mar nem lesz mi összetartsa... :)

    VálaszTörlés