2011. január 4., kedd

A "projekt" szabadsága

Ma az tudatosult bennem, hogy minden tettem, minden tevékenységem, minden projekt, minden nagy terv, amibe valaha belefogtam és megvalósítottam szabadon valósult meg.

Na mindjárt elmondom mit jelent ez.
Minden amit elértem és megtettem abban a szabadságban jött létre, melyet az Ég adott neki. Így sem érthetőbb?
Szóval... Ha a jövőben belefogok valamibe fontos tisztán látnom azt, hogy nem rajtam fog állni a dolog sikere. Nekem meg kell tennem minden tőlem telhetőt, de van egy határ ami után nem szabad mennem a dolog után, mert meg kell adnom neki azt a szabadságát amely a dolog sajátja.
Ez így egyszerű meg banális, de mégis jó felfedezés, mert nem kell semmiben beleszakadni, megőrülni, s nem kell gyomorfekélyt kapni.

Semmit sem tehettem volna meg, ha nem engedte volna meg az Ég. Így nem is az én érdemem. Viszont, ha most belefogok a következő nagyobb lélegzetvételű mozzanatba és esetleg nem jön össze, akkor elengedem, de lehet hogy nekifutok egy év múlva. :)

1 megjegyzés: