2011. január 28., péntek

Almost famous

...
- De jó volt velük.
- Mert nagymenőnek érezted magad. De én ismerlek találkoztunk. Te nem vagy nagymenő.
- Tudom. Még amikor elhittem, akkor is tudtam, hogy nem igaz.
- Mi nem vagyunk nagymenők. A magunkfajta mindig meg fog küzdeni a nőkkel. De ez a szenvedély szüli az igazi alkotásokat.
A szépfiúknak nincs gerincük. Amit csinálnak mulandó. Ők csajokat kapnak, mi meg észt.
- Igen ezt már én is beláttam.
- Az igazi művészet - öcsi - a bűntudat meg a vágyakozás.
Szerelemnek álcázott szex, szexnek álcázott szerelem. Sajnos ez van. Örülj, hogy megtanultad.
- Örülök, hogy otthon voltál.
- Mindig otthon ülök, nem vagyok menő.
- Én sem.
- Jó úton jársz. Ebben a csődtömeg világban csak az őszinteség ér még valamit. Tudom a barátaidnak tartod őket. De csak azt mondhatom, ha igaz barátjuk akarsz lenni légy őszinte és kíméletlen.
...

2 megjegyzés:

  1. Nyers és őszinte. Hmm... De tudni kell, mikor és kinek mondasz bármit is. Van, hogy többet árt az ember, mint használna. És az sem mind1, hogy azért vagy nyers (no, meg őszinte), hogy magad igazold, vagy, hogy a másiknak segíts ezáltal. És küzdők ezzel...

    VálaszTörlés