2010. október 22., péntek

Megadja nekem

Szóval van ez a Teremtő, aki azért meg kell vallani nagyon jófej Valaki.

Kedvesem beköltözött kollégiumba, Pestre. Neki így sokkal könnyebb, mert nem kell hajnalban kelnie és este tíz órára hazaesnie Gödöllőre. Mondhatnám én erre azt, hogy de rossz nekem mert, jaj -jaj nem látom szeretett kedvesem.

- de nem
Rájöttem, hogy ennél sokkal jobbat is tehetek:
Azt mondtam hát - milyen jó nekem, és neki, mert miközben a Ő bent van Pesten és teszi a dolgát, közben én is tudom itthon tenni a dolgom. És láss csodát tényleg, nagyon sok mindent be tudok vállalni, hasznos tudok lenni, talán sokak számára.
Sőt, még az is megtörténik velem, hogy míg én korábban teljesen kimaradtam a kollégiumi életből, kedvesemmel ellentétben. Most, hogy leszrádiózok ezt is pótolhatom. Ezt is átélhetem egy kicsit.
Ezt is megadja nekem az én Mennyei Atyám. Most mond, hogy nem Nagyszerű.

2 megjegyzés: