2010. november 16., kedd

remek ország

Á képzeld, jövőre kevesebbet fogok keresni az új adórend miatt.
Hát nem édes. Ja vicces, mert csak azok nettoja lesz kevesebb jövőre akik 350eHUF alatt keresnek BR-ban. Ismét azon dolgozunk, hogy a szegények még messzebb kerüljenek a szignifikánsan gazdagabbak remek és felüdítő társadalmától.

Aztán végignéztem pár kedves ismerősöm fényképeit facebookon. Akik sok milliós motorokkal, autókkal furikáznak, sokmilliós utazásokat csapnak szerte az egész világon, és sokmilliós kéglikben élnek.

És az alábbi két dolog fogalmazódott meg bennem:
Vagy el kell tűnni ebbol a remek országbol nagyon hamar, vagy magyarnak kell maradni es küzdeni.
Máthé Gergő barátom fogalmazta meg a kérdést jól pár héttel ezelőtt:
"Én megteszek valamit az országért, adott esetben itthon maradok és termelek neki, adót, terméket, de vajon az állam lesz-e olyan jó, hogy megteszi azt amire viszont nekem lesz szükségem az életben maradáshoz?" - bocs ha nem volt szó szerint.
Tudjátok sosem voltam anyagias, sosem kértem semmiért pénzt, amit tehettem az életben mindent a tett öröméért tettem.
De kezd elegem lenni... és asszem csak egyszer fogok berágni, de akkor nagyon.

2 megjegyzés:

  1. Az elfogadott adótörvények alapján jövőre éves szinten öt és fél millió forinttal több marad a Magyarországon dolgozó felsővezetők zsebében– derül ki a Hay Group tanácsadó cég friss elemzéséből. Az új adórendszer inkább a magasabb keresetűeknek kedvez, a havi bruttó 220 és 250 ezer forint között kereső gyermektelenek éves szinten 50-55 ezer forintot buknak. - írja az index

    VálaszTörlés
  2. Nesze Neked Fidesz-kormány!
    Egyik kutya, másik eb.
    Ezért nem politizálok.
    De magyarságtudatom, nem az össznépi mutyizós parlamenten múlik.
    Isten Velünk van!

    VálaszTörlés