és "The show must go on"
Gondolja ezt főhősünk a T.
Ugyanis 3 napnyi erőltetett gondolkozás és konzultációs turnus után rájöttek, hogy az E52-t vissza kell küldeni ahhoz a szervízközponthoz, ahol már egyszer nem sikerült a javítás.
Tegnap 20 perc várakozás és egy óra beszélgetés után sem érezték a T kedves szervizesei és üzletvezetői ezt a humoros helyzetet nonszensznek, vagy sértőnek esetleg banálisnak és arra hivatkozva, hogy a telefon cserére csak a NOKIA jogosult visszaküldték a telefont javításra. Igen javításra, és persze ahogy eddig is odaírták a szervízlapra, hogy az ügyfél készülékcserét kér.
Hozzáteszem a telefon töltési problémákkal került az egész szervizelési fekete lyukba. Tegnap azonban, mikor a szervizes úriember be akarta kapcsolni, a telefon már semmire sem reagált. (Másik akkuval sem.) - Hmm, azt hiszem a T-s szerviz is jól bevizsgálta a telefonomat.
Éljen a magyar fogyasztók és ügyfelek fogyasztóvédelmi jogai! Nagy tapsot neki, köszi, köszi, virágot az öltözőbe.
nekem is hasonló dolgaim voltak, teljesen megértelek.
VálaszTörlésHa akarod én is leírom az én ügyemet egyszer. Teljesen hasonló jellegű, a különbség csak a márka: Sony Ericsson...
:) asszem veszek ma egy htc-t ezt meg eladom, marmint nem ezt hanem amit helyette hoznak
VálaszTörlés