2010. november 17., szerda

Gondolja ezt főhősünk a T.

és "The show must go on"
Gondolja ezt főhősünk a T.

Ugyanis 3 napnyi erőltetett gondolkozás és konzultációs turnus után rájöttek, hogy az E52-t vissza kell küldeni ahhoz a szervízközponthoz, ahol már egyszer nem sikerült a javítás.

Tegnap 20 perc várakozás és egy óra beszélgetés után sem érezték a T kedves szervizesei és üzletvezetői ezt a humoros helyzetet nonszensznek, vagy sértőnek esetleg banálisnak és arra hivatkozva, hogy a telefon cserére csak a NOKIA jogosult visszaküldték a telefont javításra. Igen javításra, és persze ahogy eddig is odaírták a szervízlapra, hogy az ügyfél készülékcserét kér.
Hozzáteszem a telefon töltési problémákkal került az egész szervizelési fekete lyukba. Tegnap azonban, mikor a szervizes úriember be akarta kapcsolni, a telefon már semmire sem reagált. (Másik akkuval sem.) - Hmm, azt hiszem a T-s szerviz is jól bevizsgálta a telefonomat.

Éljen a magyar fogyasztók és ügyfelek fogyasztóvédelmi jogai! Nagy tapsot neki, köszi, köszi, virágot az öltözőbe.

2 megjegyzés:

  1. nekem is hasonló dolgaim voltak, teljesen megértelek.
    Ha akarod én is leírom az én ügyemet egyszer. Teljesen hasonló jellegű, a különbség csak a márka: Sony Ericsson...

    VálaszTörlés
  2. :) asszem veszek ma egy htc-t ezt meg eladom, marmint nem ezt hanem amit helyette hoznak

    VálaszTörlés