2010. november 16., kedd

Íme egy remek történet:

Egyszer vásároltam magamnak egy NOKIA mobiltelefont. Egyszer csak elromlott. Elvittem hát a szervizbe, hogy javítsák meg. Két-három hét múlva felhívtak, hogy nem lehet megjavítani, és mivel már ezt a típust nem forgalmazzák válasszak másik azon az áron amiért anno vettem.
Persze az én tönkrement telefonom egy E szériás telefon volt. A tönkremenetel időpontjában az az ár amiért vettem már nem volt elégséges ahhoz, hogy egy hasonló kihasználható telefont vegyek. Így a T-mobil Magyarország felé ez a garanciális javítás/csere 25eHUF bevételt jelentett (Nyilván közel azonos kategóriába sorolható készülék felém való kiadása mellett). A semmiért fizethettem egy jót.

Rendben semmi gond.

Egy hónapja az a készülék is tönkrement (fatálisan), melyet akkor kaptam "cserébe".
Ez a készülék egy E52 volt. Egy év alatt, 3X fordultam meg vele a szervizben apróbb hibák miatt.
Nokia szakszervizbe hordtam garanciálisan. Az utolsó hibánál szintén elvittem egy Nokia szakszervizbe, mivel a T-nél fél, vagy akár egy órákat állhatsz sorban mire sorra kerülsz.
A NOKIA nem tudta megjavítani, vagyis cserélt rajta alkatrészt, OS-t, ott a helyszínen, de ugyan úgy hibás maradt.
Ekkor gondoltam beviszem a T-be, mivel nem javítható, vagy legalább is komolyabb a gond és azért ez már az 5. alkalom lesz a telefonommal a szervizes körutaimon. S mivel a garanciális feltételek között az szerepel, hogy a telefon kicserélésére a T- jogosult (mivel ők adták el nekem) gondoltam naivan élek eme jogommal.

Egy órányi beszélgetés a szervízvezetővel sem volt elegendő ahhoz, hogy elhiggyék nekem ami a garancia levélben szerepel. (Mivel nem hozzájuk hordtam a telefont, hanem márka szervizbe, ez nem is létező javítás számukra). Persze a NOKIA szerviz sem írt sok mindent a garlevélbe, és persze a két cég között sincs semmilyen nyilvántartás arról, hogy "ki kinek a telefonját javítgatta." Miért is lenne, tökre nem logikus, ugye.
A lényeg a lényeg, hogy a T szervízmestere nem hajlott rá, hogy higgyen a szavamnak és kicserélje a telefont lojálisan, mint aki el akarja hitetni az ügyféllel, hogy a cég tényleg az ügyfélért van. (mármint hogy nem csak a pénzéért)

Ehelyett két hétre beküldte a nagy nagy NOKIA főhadiszállásra, ahonnan a telefont megjavítva visszaküldték részemre. Vagyis hogy így történt volna, ha nem egy nagyszerű viccet játszana velem már egy hónapja a "rendszer". Merthogy a telefon ugyan olyan hibásan működött mint mielőtt a nagy nagy szerviz hozzányúlt volna. :) Ja nem, mert a hangszóró is elkezdett recsegni miután visszakaptam.
Apróbb megjegyzés: Szerinted a T írt valamit a garlevélbe? - Nem, nem írt. Miután fél órán át arra hivatkozva nem cserélte ki a telefonomat, hogy nem ismeri a készülék múltját, merthogy a garlevélben nincs elegendő információ számára. Milyen édes.

Nos abban a pillanatban mikor ráeszméltem, hogy ismét madárnak néztek és megkaptam hibás telefonom kicsit ingerült lettem.
De hidegvérem megőrizve visszaküldtem egy kedves barátommal a telefont a T-be, hogy legyenek oly szívesek és cseréljék ki nekem így hatodszorra.
Most a telefon és az összes papírom a T-ben pihen és - nem vicc - 3 napja arra várok, hogy a szerviz meg az üzletvezető megbeszélje egymással, hogy vajon kicserélik-e nekem ezt a javában garanciális telefont egy ugyan olyan de használható másikra.

Ez a történet nem jöhetett volna létre a T-mobile Magyarország és a nokia magyarországi képviselete nélkül, akik 2010-ben olyan dolgokat engednem meg magunknak, mely még a móricka vicceknél is humorosabb és könnyfakasztóbb.

Egy vágyam van, hogy mivel napi szintű ipari mobilfelhasználó vagyok, legyen egy telefonom, melyen dolgaimat intézhetem.
Ezért ma délután felkerekedek és bemegyek a T-be, hogy meghallgassam a legújabb Andersent, :) esetleg bemegyek az első HTC szaküzletbe és veszek egy telefont, még akkor is ha nincs rá pénzem.

The End

5 megjegyzés:

  1. Trémobil
    A Nokia az meg csak egy management...

    VálaszTörlés
  2. És mit érek el vele. Mert van egy olyan érzésem, hogy se hamarabb se használhatóbb telefonom nem lesz tőle.

    VálaszTörlés
  3. jó ez hogy ide írunk, csak kerüljön ki jól a google főoldalra. Sokat kell leírni hogy T-Mobile és Nokia.

    VálaszTörlés