2010. szeptember 2., csütörtök

Édes keserű hét

Régen írtam, szóval most végignézek magamon és megmutatom mit látok:

Háhá, megvolt életem első sátrazása Szentesen. Nem volt rossz, viszont jó volt a társaság. Köszönet érte, hogy elviseltétek fáradt, lusta jómagam.

Hála az Égnek múlt héten szerdán pozitív értékeléssel zárult a 2011-es Madridi világtalálkozó
promó-videó készítéssel kapcsolatos megbeszélés. Apróbb simítások és Zólyomi világhírű lesz. Az anyag hamarosan az ifigodollo.hu -n!

A múlthét második felel lázas készülődéstől, a péntek pedig egy remek koncerttől volt hangos. Itt is szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik segítséget nyújtottak a nem kis feladathoz. A vége az lett, hogy mindenki derült. Fotók, cikkek, TVSS tudod hol...

29-én a Galga menti kisebb tesók bográcsolásra lettek meghíva Sülysápra, és míg rotyogott a paprikás krumpli átadásra és berepülésre került a vadonás új galga-trambulin. Remélem minden egyes táborlakó és galga menti kölyök örömére lesz ez is.

Miután hazaértem Sülysápról elment a töltésem a vason... fesszabályzó, diódasor - remek 2days long fixing and 41k. Sweet harmony.

30-án beiratkoztam az egyetemre, de minek... azonnal rájöttem hogy ez nem fog menni.

Elindult a LeszRádió, még ugyan a fesztivál-por vékonyan ott figyel a kavarón, de már szól, elég jól! Jövő héten kedden 18.00 -tól az évad első Bloggere!

Tegnap pedig felmondtuk a Madridi narrációt, Huszár vág és napokon belül release!

2 megjegyzés: