2009. szeptember 25., péntek

Palferi

Énekórára vetett a gondviselés szerda délután, mesteremhez Jakab Lászlóhoz, aki már az ajtóban azzal fogadott, hogy van számomra két egész újdonsága, amivel szívesen "megmérgezne". Az egyik, hogy az énekóra közben ugyan már, ne a megszokott teát szürcsölgessem, hanem kellemesen hűs vizet citromkarikával, merthogy a többi tanítvány a kényeztetésnek eme új formáját rettentően kedveli. No, én aztán semmi jónak nem vagyok elrontója úgyhogy belementem, Laci mesterem lábujjhegyen még belecsempészett egy kis cukrot is a vízbe, s így a trükk azonnal lelepleződött: ezek itt limonádét készítenek. Citromos víz mi...?
A másik újdonság a "Pálferi" volt, vagyis az ő mondanivalója. Ugyanis a hűsítő limonádés forradalom mellett, Laci büszkén újságolta új felfedezését Pál Ferenc atyát aki már röpke 9 éve tart remek előadásokat Pesten és hogy ezen előadások bizony letölthetőek netről, de mindezek mellett nagyon jók, hasznosak, és még humorosan értékesek is.

Hazamentem leszedtem, hallgatom. Tényleg jó.
www.palferi.hu

2 megjegyzés: