2013. szeptember 26., csütörtök

komolyan gondolt szórakozás

Minap az ifigodollo.hu-n az alábbi cikk jelent meg, idézem;

"Azt hiszem sokunk régóta dédelgetett álma, hogy olyan helyen és környezetben tudjunk teljesen önfeledten kikapcsolódni, ahol biztonságban és jó emberek között érezhetjük magunkat. A gödöllői ifi-Klubban megrendezésre kerülő „Party-sorozatunk” mostani, negyedik állomásával is egy olyan szórakozási lehetőséget szeretnénk nyújtani minden hozzánk érkező vendégnek, ahol az igazán önfeledt szórakozás, a tánc, a remek zenék, fények és „party-feeling” mellett testvérkét lehetünk együtt, tiszteletben tartva egymás személyét és örömét.
Alapvető célkitűzésünk: kiemelt figyelmet fordítani arra, hogy az ilyen és ehhez hasonló könnyű együttléteink mindig, mindenki számára a közösség értékes és nélkülözhetetlen fontosságát tudják megmutatni. Ezzel párhuzamosan pedig kulcsfontosságúnak tartjuk, hogy a buli „profi” körülmények között, profi technikai feltételekkel valósuljon meg, a hangzástól az italok felszolgálásáig.
Így amikor közénk jössz, gyere testvérként, de teljesen szabadon… gyere tisztelttel, de totálisan lazán… gyere emberként és maradj is az!"

Igen ezt én írtam s jogos a kérdés, hogy minek kommentelem a saját cikkemet..?! Mert mikor ezt a cikket írtam, én ezt teljesen komolyan gondoltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése