2011. június 23., csütörtök

Beszélgető partner

Ígértem, hogy írok az előző bejegyzésben elejtett Pál Ferivel való beszélgetésről. Sőt hozzá kell tennem ebben a bejegyzésben most nem csak az ezt megelőzőre szeretnék hivatkozni, hanem egy korábbira is. Nos, akkor lássuk csak miről van szó. Egy hónappal ezelőtt már írtam arról, hogy egy kedves barát megkért, hogy jómagam is legyek beszélgetőpartnere Pál Ferenc atyának az MTV egyik műsorában, melyet már akkor is örömmel, és tisztelettel fogadtam. A héten ismét egy ilyen TV felvételre került sor, mely azért is különösen jó élmény volt számomra, mert ismét rádöbbenhettem és megnyugodhattam abban, hogy az Isten gondol felém. Megengedi nekem, hogy ennek részese legyek, én pedig igyekszem méltó lenni rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése