2010. augusztus 6., péntek

Péntek

Kellene valami érdekeset írni:
Ismét rájöttem, hogy az én mennyei édes Atyám sokkal jobban tudja, hogy mi jó nekem, mint én még akkor is, ha az időjárásról van szó. Csak jobban kéne bíznom benne, ha már Ő bízik bennem.

A másik dolog a mire rájöttem, hogy el kell mondanom a nagyvilágnak, hogy meg ne nézze a Légió című mozit, mert valami eszeveszett nagy rettenet. Arra sem érdemes - de őszintén - hogy az arányunkat rontsa, még DivX-ben sem! Mert ugye lehet egy film silány mint alkotás, meg lehet rettenetesen értéktelen az, amit mondani akar. Nos esetünkben ezt a két oldalt sikerült nagyon mélyre húzni, még akkor is ha a film egy gyenge közepes triller értékelést is kaphatna. Lejárt poénok, sokadjára látott klasszikus unalmas jelenetek és karakterek. Mindez olcsón és beteges történetbe csavarva.

A harmadik dolog pedig, hogy péntek van és lehet ismét pihenni, miután láthatósági mellényben végigcsattogunk Pesten a legforgalmasabb és legtürelmetlenebb napon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése