2011. február 22., kedd

Szentlélek és közösség

Lássuk csak mi történt a hétvégén.

Pénteken Janosik Tami 18. szülinapját ültük az Agymosodában. Ki lett bérelve az egész klub és egy pillanat alatt ellepték a helyet a fiatal urak és hölgyek, kb 2.00-ig bírtam. Kivagyok én már öregedve. Főleg a 16 évesekhez. Nembaj. "Nagyi" megmutatta mit tud az 50-es Magnat 1kW-n, 130dB körül... :)

Szombaton farsang volt, napközben party építés, este laza beszélgetés, veszekedéssel tarkítva.
Lemaradtam a farsangról, de nyilván ennek csak egy oka van: túl hamar vége lett. Mikor 1.00 magasságában odaértem, már csak a klubos kemény mag afterparty próbálkozásait találtam.

Vasárnap party szétszed, lelkigyak előkészítő megbeszélés. Márciusra. Jó lesz már várom. Megyek én is, mint szolga. Témánk: Szentlélek és Közösség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése